دانلود برنامه اندروید
دانلود برنامه های اندروید
 
 

واحد خبر mobile.ir : گم‌شدن تلفن همراه از آن دسته اتفاقات ناخوشایندی است که ممکن است برای همه ما رخ دهد و دردسرهای زیادی برایمان ایجاد نماید. طبیعی است که پس از گم‌شدن تلفن همراه، خیلی دوست داریم که دوباره آن را پیدا کنیم؛ بنابراین اولین کاری که انجام می‌دهیم این است که از یک خط دیگر با تلفن خود تماس می‌گیریم تا شاید صدای زنگ تلفن گم‌شده‌مان را بشنویم و دنیا به کاممان شیرین شود! اما وقتی چند ساعت بگذرد و تلفن خود را پیدا نکنیم، به این فکر می‌افتیم که ای‌کاش می‌توانستیم بفهمیم تلفن همراهمان الآن کجاست و اگر اطلاعات خصوصی مهمی بر روی آن داشته باشیم، حتی به پاک‌کردن این اطلاعات بدون پیداشدن تلفن همراه خود نیز راضی می‌شویم.

شرکت اپل مدت‌هاست که با ارائه اپلیکیشن “Find My iPhone” امکان جستجو برای یافتن آی‌فون‌های

به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


یافته‏‌های یک مطالعه جدید نشان می‌‏دهد که بخش قابل توجهی از توسعه‏‌دهندگان نرم‌‏افزاری علاقه‏‌مند هستند از نسخه جدید پلت‏فرم جاوا (جاوا ۸) استفاده کنند.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‏‌سایت infoworld، یک نظرسنجی که توسط شرکت تایپ‏سیف (Typesafe) در ماه فوریه و در میان ۲ هزار و ۸۷۰ نفر از توسعه‏‌دهندگان جاوا انجام شده است، نشان می‌‏دهد که حدود ۲۹ درصد از این توسعه‏‌دهندگان قصد دارند در شش ماه آینده از نسخه ۸ جاوا استفاده کنند.

شرکت اوراکل که جاوا را تحت مالکیت خود دارد اعلام کرده است نسخه ۸ این پلت‏فرم را از ۱۶ مارس امسال روانه بازار خواهد کرد.

در این نظرسنجی، ۲۵ درصد از توسعه‌‏دهندگان نیز گفته‌‏اند در دوازده ماه آینده پلت‏فرم جاوای خود را به جاوای ۸ ارتقا خواهند داد.

بر اساس این گزارش، نسخه ۸ جاوا دارای قابلیت‌‏های جدیدی است که از آن جمله می‌‏توان به قابلیتی به نام لامبدا (Lambda) اشاره کرد. این قابلیت به توسعه‏‌دهندگان نرم‏‌افزاری کمک می‌‏کند با سهولت بیشتری برای پردازنده‏‌های چندهسته‌‏ای برنامه بنویسند.

در این نظرسنجی نیز ۸۳ درصد از پاسخگویان از لامبدا به عنوان جذاب‏‌ترین قابلیت جاوای ۸ یاد کرده‌‏اند.

یافته‏‌های این مطالعه همچنین نشان می‌‏دهد ۲۲ درصد از توسعه‌‏دهندگان جاوا همچنان از نسخه ۶ این پلت‏فرم استفاده می‌‏کنند. این نسخه که در سال ۲۰۰۶ روانه بازار شد، در فوریه ۲۰۱۳ منقضی شد.

۳۷ درصد از توسعه‌‏دهندگان نیز گفته‌‏اند از نسخه ۷ جاوا استفاده می‌‏کنند. بخش زیادی (۸۹ درصد) از شرکت‏‌کنندگان در این نظرسنجی همچنین گفته‌‏اند از ماشین مجازی جاوا (VM) استفاده می‌‏کنند. ۸۸ درصد نیز گفته‌‏اند از کیت توسعه جاوای اوراکل استفاده می‌‏کنند.

منبع:itna.ir



درباره وبلاگ


سلام به شما خیلی خیلی خوشامدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اموزش برنامه نویسی و آدرس parsnew.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 19852
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1